Antwoorden op veelgestelde vragen

  • De uitvoering heeft géén boventiteling. Wel is een programmaboek verkrijgbaar met het verhaal in het Nederlands en de originele teksten.
  • Reeds gekochte tickets kunnen niet geruild worden.
  • Per voorstelling zijn slechts een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Invalide plaatsen zijn alleen telefonisch te bestellen via 0900-1353.
  • Wijzigingen in de rolbezetting cast voorbehouden - De producenten van Carmina Burana kunnen de rolbezetting door een bepaalde artiest nooit garanderen omdat dit altijd onderhevig kan zijn aan ziekte. Dit is géén reden voor restitutie van uw reeds gekochte tickets.
  • Uitgezonderd vakantieperioden is de responstijd op uw vraag ongeveer 2 tot 5 werkdagen
  • Het concert duurt inclusief pauze circa 120 minuten.
  • Iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd dient een geldig ticket voor de voorstelling te kunnen overleggen om toegang te krijgen tot de zaal.
  • De adviesleeftijd die gehanteerd wordt voor dit concert is 12 jaar en ouder.
  • U dient zich op tijd voor aanvang van het concert in de zaal te begeven. Laatkomers kan de toegang tot de zaal ontzegd worden. Indien u toch later wordt toegelaten in de zaal, dient u de aanwijzingen van de zaalwachten m.b.t. de zitplaats strikt te volgen.
  • In het theater/de concertzaal waar de productie speelt is het niet toegestaan om beeldopnames te maken ten behoeve van uw Vlog, YouTube kanaal, commerciële uitingen of voor uitingen op bijvoorbeeld Social Media, zonder dat hier vooraf toestemming voor is gegeven door de producent. Dit geldt zowel voor opnames in de openbare ruimten als in de theater-/concertzaal. Indien u zich niet aan bovenstaande houdt, wordt u naar buiten geleid en wordt u de toegang tot het gebouw ontzegd.
  • Er kunnen tijdens deze productie video-/foto-opnames voor commerciële en/of promotionele doeleinden met publieksshots gemaakt worden door een fotograaf/medewerker van de productie.
  • Mocht u zich hier niet aan houden dan kunt u uit de zaal verwijderd worden.
  • Vragen m.b.t. tickets dient u voor te leggen bij de organisatie waar u de tickets heeft gekocht.
  • Vragen omtrent het parkeerbeleid dient u bij de desbetreffende locatie voor te leggen.
  • Informatie m.b.t. de openingstijden van de kassa, de locatiegegevens, catering en parkeren treft u zoveel mogelijk op de website van de betreffende locatie.
  • Helaas kunnen wij geen speciale verzoeken inwilligen aangaande gastoptredens of aankondigingen vanaf het podium tijdens het concert (denk hierbij aan meezingen, huwelijksaanzoek e.d.).

Tickets & Reserveringen

Gemakkelijk online uw tickets bestellen? Geen probleem! Klik op "ONLINE bestellen" en kies de voorstelling die u wilt bezoeken.

Heeft u vragen?

Mocht onze site u niet de gewenste informatie bieden, dan kunt u online uw vragen aan ons doorgeven.